Selma nädalavahetus 28/05/2024

Nädalavahetus oli päris kiire. Laupäeva hommikul sain rookida hea mitu suurt kala ning neid fileerida. Pärast seda tuli lusikaga kõik liha, mis kere külge jäänud oli ära kraapida. See liha läks kõik pasta kastme valmistamiseks ning jäänustel purti pea maha ja mina siis murdsin saba ostsast. Need kered ma vakumeerisime, et neist saaks hiljem kunagi teha puljongit. Aitasin veel teha nö peakokka tervituseks kalarulli või midagi sellist. Me rullisime tuunikala filee ja mingi teise kala filee suureks rullis, mille vähele panime searasva ning ürte/maitseaineid. Sain päeva lõpuks tomateid veel natukene pesta ja lõigata ning päev sai läbi koristusega.

Pühapäeval oli kiire päev. Hommikul puhastasin jällegi natukene tomateid. Hakkida peterselli päevaks valmis. Siis sain teha kanašnitsleid ostast lõpuni. Kana fileest lõikasin umbes 4-5 õhukest fileed. Peale seda kui kõik fileed said lõigatud tuli tampida need fileed hästi õhukeseks. Siis läks liha jahu muna riivsaia paneering peale. Pärast läks kõik kiirkülmutus kappi. Tegin veel parmesani riivi. Ning siis sai mul töö 2 tunniks otsa kuna siis hakkas hull tellmiuste kuhi tulema. Ma sain näha, kuidas kiire 2 tunni jooksul väljastati kõiki eelroogasid, pastat, mereande ja magustoite. Köögis oli niipalju inmesi koos teenindajate ja 3 nõudepesijaga kokku. Tekkis suur virn nõusi, mis sai kiirelt pestud kuni tuli nii palju tellimusi, et tekkis tropp ja neid oli suur kuhi kokku. Kohe kui mingi auk pliidil vabanes läks järgmine tellimus peale. Ma ei imestaks kui meil käis seal ligi 200-300 klienti kohal. Peakokk ütles mulle kunagi esimesel päeval, kuid ma ei mäleta täpselt, et neil käib seal ligi kas 700 000 klienti suve jooksul või terve aasta peale kokku. Seda on küll tohutult palju ning kui nädalavahtus on alati nii kiire ja hull, pole imestada. Läks tellimustega tööpäev natukene pikemaks. Pärast koristasime kõik kiirelt ära ning läksime koju. 

Esmaspäeval oli jällegi rahulik. Olime 5kesi köögis tööl ning saime rahulikult hommikut alustada. Ma lõikasin ja koorisin palju köögivilju mereandide poole jaoks valmis. Peale seda sain poolitada ning lükata varda otsa kalmaari. Hiljem tuli ülejäänud kalmaarid poleks lõigata ja vakumeerida. Pärast sain lõigata kaheksajala kombitsaid väikesteks tükkidesk. Oli huvitav ma ütleks 😅. Vahepeal tuli paar tellimust ning sai koristada rahulikult. Ma sain veel proovida mingit šokolaadi ja kohvi kreemiga magustoitu (pildil ei ole välja panek täpselt selline nagu klientidele läheb). Päev lõpuks koristasime köögi ilusti puhtaks. 

Pitidel on kalarullide valmistamine, šokolaadi magustoit ning esimene ports nõusid, kui veel kõik libedalt läks. Lõpuks oli mustinõusid igalpool nii põrandal kui igal vabal pinnal kuhu mahtus.





Kommentaarid

Populaarsed postitused