Mattis ja Hugo nädalavahetus/esmaspäev 27/05/2024

Laup mind pandi pitsaleti taha lõpuks ja ma sain lõigata, maitsetada ja küpsetada baklažaani ja zucchinit samal ajal istus hugo köögi nurgas ja puhastas karpe. Järgmisena sain ma liha-saega lõigata suitsutuuna ja suitsujuustu viile samal ajal istus hugo köögi nurgas ja puhastas karpe. Lõpuks ma läksin ka köögi nurka ja aitasin hugol puhastada karpe. 

Pühapäeval hoiatati meid ette, et tuleb nädala kõige kiirem päev, me alustasime aeglaselt puhastades ja lõigates tomateid. Pärast eraldati meid ja hugo hakkas jälle karpe puhastama samal ajal kui mina massiliselt kartuleid koorisin natukese aja pärast hakkasid kliendid sisse tulema ja ma jäin kõigile jalule kuigi ma suutsin sisestada ennast umbes 30cm*2 suuruse kasti sisse kus ma elu eest segasin risottot ja kohe kui üks pott valmis sai tuli teine ette. Lõpuks me läksime natuke varem ära sest neil said otsa tegevused meile ja me läksime tähistasime hugo sünnipäeva. 

Esmaspäeval oli aeglane päev me alustasime külmkapi korrastamisega, siis mind saadeti porgandeid koorima ja lõikama samal ajal kui hugo pesi kartuleid ja pani neid ahju, siis saadeti mind sibulaid lõikama, mis ei võtnud kaua niiet ma läksin hugole appi kes jälle pesi kartuleid friikartulite jaoks niiet hugo pesi ja mina lõikasin. Peale lõunat sai hugo aidata fritüürimise laua taga samal ajal kui mina grilli peal kaheksajalga ja krevetti tegin. Lõpuks pandi meid jälle tomateid pesema ja lõikama ning kui see tehtud sai läksime koju.

Kommentaarid

Populaarsed postitused